PANG DU ÄR DÖD!

   2015-01-29 - 12:21:00
 
I morse stod jag i hallen å skulle just gå när Bobby ilsket skällde och ett jävla pensionskuvert damp ner i brevlådan.En äcklig person från mitt inte allt för länge sedan förflutna mosa in lite smycken å skit hon fått av mig. Jag garvade, detta är enbart ett tecken på att hon vill "bli sedd" patetiska jävel! slängde skiten såklart. Roligt är att hon ändå behöll ett änglaarmband hon fick av mig i turkiet då killen ju hängde sig på rättspsyk.
Återigen ....om det var så viktigt å lämna skiten, varför inte lämna allt? :) 
 
Sitter och har avsmakat F's å D's vegetariska buff'e men tyvärr, inte jättegott asså.
K har gjort sina vackra potatisrosor tillsammans med anka och mangosås. GOTT!
 
 
Lägger upp bilder på mina projekt igår med..här kommer dom :)
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0