FARLIG MATTANT JAGAR BARN!

   2015-02-09 - 16:38:38
Idag gick jag ut på min första praktik som...MATTANT på Grosvadsköket. Det var mycket roligare än väntat och ett helt galet härligt gäng tjejer som idag serverade kebab med ris, pita och grönsaker.
Allt gick som om jag var född i diskrummet typ...kändes som jag varit där länge och det var så roligt :) 
Vi jagade små utlänningar som rökte på toan med och fotade dom med mobilen så läraren fick se vilka de var MOAAHAAHAA!!!
Snart kommer min älskling hem, jag längtar massor!
I lördags kväll drog vi till Tessan och sällskapsdrack med henne. M blev dyngfull HAHAHA och på söndagen vaknade jag 05.30 av att jag drömde jag fick en sax intryckt i huvet av en brud och försvarade mig....genom att ge mange stryk med knytnävarna där han låg bredvid mig :S STACKARS ÄLSKLING HAHAHA!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0