AJAX THE NÄBBMUS!

   2015-04-13 - 21:06:39
Måste få klämma fram hur mycket jag verkligen HATAR katter! Tycker dom är både fula, dryga, tappar hår, sminket skit å förstör! Dessutom räddade jag lilla näbbmusen Ajax från 3 fula jävla katter på gården som lekte med hen...Ajax var medtagen och fick följa med in. Satte hen i en liten bur på köksbordet med värmepumpar och några minuter i värmepumpar gjorde underverk. Plötsligt kliver Ajax ut genom gallret...ja hen var pytteliten:) hoppar ner på golvet och busar runt...fick tag i hen och Mange och jag släppte ut hen i skogen igen när kattjävlarna inte såg oss.
Ajax tackade genom att springa över Manges sko 😀
 
 
Har börjat en Månads praktik på Östgöta Kök Ekbacken så passa på att komma dit och ät nu😀
 
Gjorde ju en liten tårta i skolan häromdan...bjuder på en bild...den innehöll kokosmousse, mangomousse och limecurd. Samt spacklad med Smörkräm och allt hemmagjort. Rana slutade så jag bakade till hennes avslut. 
 
I lördags var jag, Rana å Fredrik på matmässa...det var gott:)
 
 
 
Avslutar med bilder på min egen fastFood, fish n chips och hamburgare.
Allt från mala egen färs, blanda dressingar, baka hamburgerbröd och fritera pommes och fisk from scratch..smaklig måltid😀
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0