SISTA LASSET GÅR!

   2014-09-05 - 12:41:00
Ska strax hämta Catthis och så ska vi plocka ur mitt förråd på "Gula Pakistan" Joeys saker dvs. korgar å så kommer vara det enda som får stå kvar. Det ska jag ha in i andra förrådet sen men just nu är bilen fullproppad och vi är ju inte färdigpackade ännu.
Varit och tränat, och sedan varit hos SIUS. Hon anser att jag har alldeles för mycket omkring mig för att klara att jobba mitt i allting just nu ...JAHAPP?
Nä, men jag prostituerar mig istället....då tjänar man snabba cash!!! ;)
 
Idag har vi börjat med ökningen av Cipralex och ska även ta 1 naltrexon på kvällen med nu.
Mötte fina Zara på AF...hon ger positiv energi...set strålar om henne...sådana människor behöver jag och vill ha i mitt liv. ÄVEN HON sa att jag har gått ner i vikt och att det syns...jag märker det ju på kläderna, men folk säger det är ENORM skillnad...Skitmånga säger det. MEN Frida äter inte :( Jag har fått i mig en banan  idag...det gick riktigt kärvt kan jag säga. Nu klarar jag mig väl till måndag eller nåt typ innan ja tar en banan igen kanske:S ÄH! Fan...
 
Jag har nu tagit beslutet att jag fortsätter satsa på mig själv...Jag trivs ensam! kommer sluta hänga på Joans och fortsätter rensa ut begagnade vänner ur mitt liv! Känns bra!
 
En sak jag inte kan fatta är att jag idag kan sitta och prata med den man som för 20 år sedan slog mig gul och blå varje dag under 1,5 års tid.  jag trodde aldrig det skulle ske, men vi möttes för 2v. sen och nu pratar vi mycket ...han VET hur det är att må som jag gör...en helt annan person idag...! jag kan acceptera det som hände som en del av mitt livs story...men jag kan inte FÖRLÅTA honom! Han gjorde mig illa, riktigt illa...samma sak är ju att jag på ren impuls pratat med Jamaicanen i våras...känner mig lixom REDO att ta ett steg längre fram i mitt liv. Jag är ingen desperat tjurkärring som många får för sig av att träffa mig ytligt!!! jag är väldigt avvaktande, men släpper jag in någon i min bubbla så är det på riktigt!
 
Jag har kommit fram till att det är som folk omkring säger...jag är VÄRD SÅ MTCKET BÄTTRE ÄN DET SOM SKER I MITT LIV JUST NU! Kanske har dom rätt, kanske har dom fel?
 
Har inte samma ilska som jag hade förr, men har märkt att jag använder mer fysiskt våld. som då jag slog min egen sk. före detta vän nere i Turkiet...det har hänt några gånger och jag vet inte var det kommer ifrån. Kanske borde börja i boxningen igen, men å andra sidan kan jag ju banka på säcken på gymmet...!!!
 
jag märker att jag mest ligger här och svamlar om helt ointresserade grejer....å snart sliper ni mig väl, för min lap kommer att dö vilken dag som helst! Hade behövt en ny....SUCK!
Nä jag kanske skulle rycka upp mig och dra å hämta Catharina då.....<3
 
Lägger en bild på dagens shape...
 
 
VEM ÄR JAG? (kunde inte svara på den frågan idag hos SIUS) :(
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0