NÄR HJÄRTAT BLÖDER!

   2014-09-12 - 20:26:00
Varit i stan på FV-möte och väl inne i stan så inser jag att mitt VISA-card är försvunnet. Som tur är kunde man parkera å betala via mobilen  så det löste sig trots allt.
Annars....well, tränade i morse och den bästa delen var fettförbränningen. Har blivit mer pepp nu när Kah verkligen ser resultaten komma. Ska nog börja öka på FF till 75 minuter från nästa vecka=)
 
Har försökt få tag i B, men han e ju bara anti !!! ÄH!!! Som det sades på mötet idag med en väldigt bra samtalskontakt. -Han är förmodligen inte redo för ett nytt förhållande då han tror att jag skulle kväva honom och tjafsa om hans frihet och tiden han lägger på sina vänner. Jag VET ju att hans vänner är "hans familj" och skulle aldrig försöka komma emellan dom.
 
Funderar på att ta en kryssning...helt ENSAM! Bara ägna ett dygn åt mig själv, titta på havet, äta god mat och jobba på att hitta tillbaka till mitt JAG igen. Det har varit ett väldigt turbulent år i år som nu kulminerat till orkan, men nu äntligen nästan lagt sig!
 
i morgon har Siemens öppet hus så jag ska gå dit med Catthis och syrran faktiskt =) Det kommer nog bli jätteroligt =)
 
Just nu ligger en hund på rygg med alla benen o vädret tryckt emot mig
 
 
 
 
 
FAN JAG SAKNAR HONOM!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0