JAG STÅR VID KANTEN!

   2014-09-04 - 19:17:18
Idag har  jag varit på "praktik" det var väl helt ok faktiskt=)
Rensade 10 meter buskage från ogräs;)
 
Det är mycket känslor som rör sig i mig just nu...Benny har ju dömt ut mig utan att ens lära känna mig...kände för honom...men han verkar ha hjärnspöken han med. och om det inte blir som på hans sätt så duger man inte! =(
TYVÄRR!!!
 
Mår inte så bra, är nedstämd, energin är borta och har slutat äta nästan helt igen. På bara några veckor ser det ut som om jag tappat ca. 5 kg. Får domen hos dietisten nästa vecka.
 
Börjar sakna kärlek...har inte tänkt på det på väldigt länge, men jag vill känna villkorslös kärlek till en man. finns han ens? Nä, jag tror inte på det längre!
Folk är glada och har familjer, här sitter jag!
har haft telefontid med läkaren idag och vi har nu satt in vissa justeringar i medicineringen.
 
igår fick jag nån jävla snetändning. Jag har minnesluckor:S och betedde mig som om jag var aspackad!!!
shit asså!
 
ÄH! god natt, i morrn ska jag träna tidigt som fan!
 
har förresten hittat min silverhantel som jag letat efter sen i våras=) på ett ställa jag naturligtvis kollat 37 ggr innan:S
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0