UTTRAPPNING!!!!

   2014-10-01 - 18:31:03
Jaha! I dag var jag lite småorolig för hur det egentligen skulle gå eftersom jag idag har tagit bort ytterligare en tablett (5mg) Stesolid och därmed ska låta det gå hela 6 timmar mellan medicinen. Det har gått löjligt bra faktiskt! Och DESSUTOM så har jag inte tagit NÅGON ANNAN behovsmedicin alls på 3 dagar=)
I morse blev det 75 min fettförbränning och dietistens dom löd +0.1kg sedan sist men då var det minus i fett, plus i muskler och det mesta + låg faktiskt i mitt snaskiga PMS-fluff i form av vätska så jag är nöjd med resultatet ändå=)
Har handlat så jag äntligen ska kunna göra sushi ...men orkar inte riktigt med det idag. I morrn kanske. Då ska jag träna, sen har jag möte i stan! Ska bli spännande;)
 
Annars...jaooo, kollade gårdagens "porradise" förut å höll på å DÖ...snacka om CHOCK!!! Tänker inte säga mer eftersom jag vet att min syster tex. inte ännu kollat in detta avsnitt...nu får hon skärpa sig för detta program är ju hur sjukt som helst!!!
 
Har  plockat lite här och konstaterat att man inte bör ha mattor när man har en bebis med 4 ben=) Men vad gör det när det finns tvättmaskin...Bobby bor här lika mycket som jag gör och han får grisa ner lika mycket han med <3
 
Upptäckte att min lägenhet har NIO dörrar och inte SJU som jag trott innan...fan va kass ja måste va på å räkna;)
 
ÅÅÅH! Jag tror jag ska ta en sväng till mammi å pappi en stund=) Puss
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0