YOUTUBE -KANAL

   2014-11-23 - 16:34:00
Nu släpper jag bomben, att jag i vår kommer att starta min egen YOUTUBE -KANAL där ni kommer få följa med mig i mitt liv. Ni kommer kunna ha önskningar om allt ifrån resor, mat, husdjur, neuropsykiatriska diagnoser jag har till sminktips, musik, och även att det kommer titta upp en och annan HAUL och CHALLENGE beroende på vad tittarna vill se av mig=)
Ännu så är detta i planerings stadiet, men den är snart redo att testköras innan den kommer ut på riktigt.
Så håll i Er, mer info kommer då det är dags.
 
I dag har jag varit hos C och fikat, handlat lite, och nu kommit hem pch grejat en del=)
Jag skäms nästan över att jag MÅR SÅ BRA och att det inte beror på någon eller något annat än mig själv. Att sedan Mange kom in i mitt liv exakt rätt tidpunkt var ju grymt lyckat =) Han är klippan som är pricken över i.
Mådde ju redan innan jag mötte Mange oerhört bra sedan länge och jag har fortfarande  inte haft något återfall alls gällande Benzo eller sömntabletter. Jag tog en Stilnoct för någon månad sen, men det gör jag aldrig om igen FYFAN vilket rävgift det är man proppat i sig. Jag kan inte förstå folk som äter mediciner för biverkningar av andra mediciner i princip. Jag vet jag har själv varit där, men i dag känns det VÄLDIGT avlägset=) Jag är stabilare än någonsin, UTAN mediciner, planerar att skaffa barn (säger inte när fabriken kommer dra igång;)) Jag har ju mottot...mitt mål : När rutorna sitter på magen igen DÅ =) Och hur långt det är dit...det vet bara VI := PILUTTA <3 Jag har ju dessutom över en natt fått 2 UNDERBARA "döttrar" som jag trivs underbart med, fick ju även 2 katter på köpet. Dom e små å söta å äter konstant <3 Bäst av allt är att min pälsdjursallergi verkar ha dratt sin kos, känner ingenting och Bobby och missarna funkar jättebra ihop. Visst Bobby jagar dom ibland, men vad gör det? Dom kan gå undan när dom vill och dom tycker faktiskt om varandra. Katterna kommer ju fram till Bobby med och kliver på honom så dom är vana. Är ju dessutom förlovad och bröllopsplaner finns...ni blir dock inte bjudna om ni tillhör släkten längre bort än mamma pappa å syster.
 
 
 
Åååååh, vad skönt =) disken är diskad och tvätten från igår upp plockad. I morrn ska jag sätta upp slingorna på balkongen igen...(som jag nyss tagit ner för fan).
 
Nä nu ska jag ta och baka ihop lite hälsomuffins med blåbär och tranbär. Kommer lägga ut receptet här sedan =)
 
FLY TO THE SKY, NEVER TURN BACK...JUST START ALL OVER FROM BEGINNING AND TRACK!
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0