KISS/LAMMKÖTT

   2014-05-31 - 22:14:08
Skulle ta en kissrunda och då satt Niclas i porten bredvid och hans polare och grillade på gården och drack vin och hade det mysigt så jag slog mig ner med Bobby och  min Baccardi Razz som jag dratt upp för att fira mitt 5 siffriga belopp som damp ner på kontot bara sådär utan förvarning i går från ett försäkringsbolag pga. min utmattningsdepression jag fick 2011=) Det var supertrevligt...men börjar inse att ja fan e GAMMAL HAHAHAHA de var 29/31 år gamla, igår blev jag uppraggad av en som var 13 år yngre på marknaden i Finspång och Emrah är 9 år yngre än mig. Försäkringspengarna och skatten som kommer komma sitter finfint kan jag lova...och det räcker till bra många turkietresor framöver;)
 
Proteinbrekkie
Turkisk 2.5% yoghurt, banan, nektarin och pumpakärnor
 
 
Var på gymmet i morse och fick till ett superbra pass åter igen=) Men har beslutat mig att i morgon behöver jag ju faktiskt inte ställa klockan på 7 för att träna och sen vara rastlös till max resten av dagen. Nu har jag i alla fall kopplat min sista veckas konstiga mående....har ju hoppat över mensen med p pillrena nån extra månad och idag kom den...eller ja....jag brukar ju ha det i en 1 dag typ så hoppas det blir bättre igen nu. Men så SKÖNT att kunna koppla ihop och fatta varför jag mått som jag mått sista veckan.
Helt enkelt PMS, fast lite fel tidpunkt och eftersom jag känt av lite mer av det sista 2 månaderna med så ska jag se om vi kan öka cipralexen som ju faktiskt gett mig ett liv utan att behöva leva i en berg och dalbana=)
 
Bobby fick en boll idag av mommo, den var hel med luft i 7 minuter=)
MAKALÖST!!! =)
 
 
God natt folks <3
 
 

Kommentarer
coffeeandcupcake.blogg.se

Söt hund :)

Svar: tack tjejen....Ja han e ett riktigt litet charmtroll <3
ninemile

2014-05-31 - 22:20:00
URL: http://coffeeandcupcake.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0