NU RYKER PIERCINGEN EN GÅNG FÖR ALLA!

   2014-03-31 - 20:42:55
Nu börjar det hända grejer...min dermal anchore började ju strula redan efter nån månad (gjorde den nya i december) och kände att fasen den kommer krypa ut, det känns så och japp NU SÅ...Nu har klacken på den börjat resa sig under huden i bakkanten:( Är väl bara att plocka bort skiten å låta det vara...nu är jag trött på detta!!! Den förra satt ju i alla fall typ 3.5 år...denna några månader...men vinter är en dålig tid att göra dermals på rent allmänt.
Min förra var dom ju jävligt impade av att den klarat sig så länge=)
 
Ska se när Jenny är där så jag kan få den bortplockad:(
 
I dag har jag tränat, sen var jag och C och Bobby i stan och jag fick mina leder i händerna undersökta med ultraljud. Man hittade ingen aktiv inflammation just nu, men lite gamla svullnader från tidigare skov. Även nåt med parpral eller vad det heter...men det ska jag ju på nervprover för händerna framöver för att se om de behöver opereras. Fick långtidsverkande "Tradolan" men den heter nåt annat...den sitter i 12 timmar och ska ta den vid behov tillsammans med Celebran och de extra boostade Alvedonen när skoven kommer:(
 
ÄH skitsamma=) När jag var där gick C och Bobby på promenad i Trädgårdsföreningen i en timme och hittade en massa hundar, löv och annat kul=) Han var jättetrött sen när vi stannade på IKEA=)
 
I morrn är det dags att byta till sommardäcken igen och jag ska även till dietisten...länge sen sist, blev ju inställt förra veckan=)
 
Nu har vi lagt oss i sängen och ska bara slappa innan vi nannar=)
 
Sov gott <3
 

Kommentarer
Lillasyster

Hej .
Jag älskar dig.
Puss

Svar: Jag älskar dig med sis <3 Always!
ninemile

2014-03-31 - 23:10:11
URL: http://amandalonneborg.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0