FIFFI

   2014-01-13 - 23:45:00
Jag garvar ihjäl mig! Kollat på "Porradise hotel" och det var det roligaste avsnittet ever!!! HAHAHAHA killarna klädde ut sig till dragqueens HAHAHAHA så sööööta =)
 
 
Annars har jag varit på Magnetröntgen idag igen...frossat i mig kontrastvätska å även fått det insprutat tillsammans med lite annat smått å gott ....Att dricka den där jävla skiten 1.5 liter är fan värre än å göra en gastroskopi!!!
 
Det smakar bara vatten ...och pyttelite, knappt märkbart sött, men ja tycker det är VIDRIGT!!!
Har inte fått i mig nån mat alls i dag sen typ....BLÄ mår illa av tanken på kontrastvätskan fortfarande....! hoppas det var sista gången nu alltså annars flippar jag ur....gastroskopi ska det ju bli igen...INGA PROBLEM=)
Annars då....jaaaa jag å Bobby gick på en lång promenad då jag kom hem och vi lyssnade på Rebelution och deras "Sky is limit" den är så bra och vi busade, på promenaden, och han gick så fint vid min sida när det fanns godis å kamma hem;)
 
Ringde Catharina å vi ska sola i morrn....i dag hade jag 2 andra möten med egentligen, men jag orkade verkligen inte så jag sköt på det lite=)
 
 
Nån som vill brajja på lite me mig;)?
 
Krockskadad?
 
Djuret har fått polsk post :D
 
Bobby leker med Lukas och Loka
 
Min första egengjorda vaniljlatte =)
 
va fan e detta? en manet???? ett lejon???
 
Kulla!
 
 
Var i Kulla i helgen å slappade och geocachade lite....nu har det minsann kommit snö och är SVINKALLT ute....why?
Mitt djur njuter i alla fall för fullt och vill mer än gärna bara ligga ute i snön å glo....så pälsen gör nog vad den ska antar jag =)
 
Nu ligger lillmonstret och sussar på rygg bredvid mig i sängen i alla fall, tror han haft en rätt bra dag han med. Jag funderade tidigare idag på om varför det inte finns något mellanläge mellan apati och eufori....??? För i dag var jag helt lyrisk, av luften, musiken i mina öron, min hunds sällskap å jaaa livet ni vet =)
 
<3
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0