TJOOH, HÄR ÄR JAG!

   2014-02-13 - 21:06:00
Ja jag lever=) bra va
Har ...ja vad har jag? Jag har i alla fall inte bloggat på länge så mycket vet jag i alla fall=) man har inte hittat nån cancer men ev. inflammatorisk mag/tarmsjukdom som kommer i skov så jag ska på mer gastroskopier och provtagningar framöver=)
 
jag har slutat med Metaminan HAHAHAHA japp! det är sant! Jag tillhör den lilla udda grupp där centralstimula INTE ger bra effekt i jämförelse med vad den ger i biverkningar! Så var det med det! har blivit mycket tröttare sen jag slutade med den häromdagen och all "go" har försvunnit och huvudvärk har jag konstant, men det skiter jag i! Nu kör jag mitt eget race på mitt eget sätt UTAN MEDICINER=)
Xanoren har jag i princip lagt på hyllan med så what to say, what to say =)
 
har varit hos kirurgerna å härjat lite med ...nu hoppas jag på operation...och medicinläkaren som jag går hos på mag/tarm säger att jag ska TJATA TJATA TJATA för då kommer de tröttna på tjatandet och ge mig vad jag vill ha:P
 
Bobby mår bra, tänk att han blir 1 helt år snart min lilla kille och att det häromdagen var 10 månader sedan JOEY somnade in :( <3
 
I helgen som var åkte vi till kulla ...och jag snaggade voffen till hälften ungefär. Råkade dessvärre klippa lite, lite i hans ben vilket ingen av oss märkte OCH....jag råkade klippa i hans pungkulor...DET kände han:( Och jag har haft dåligt samvete i snart en vecka:( min lilla älskade Bobby-Krull! <3
 God natt....måste kasta in även denna bild som blivit min favorit sista dagarna, den MINEN HAHAHAHAHA....ÄLSKAR DEN =) <3
 
Och vill även meddela att jag är en av dom som nu tagit ställning och kommer bojkotta alla Zoo i framtiden efter Köpenhamns zoo´s jippo att döda giraffen Marius och stycka honom inför publik trots att han kunde få ett bra hem på djurpark på Frösön i Sverige...jävla idioter!
 
R.I.P. Marius <3
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0