GRATTIS MAMMA <3

   2014-02-23 - 09:50:34
För idag är ingen vanlig dag, nej det är mammas födelsedag HURRA HURRA HURRAAAAA=)
 
 
Igår hade vi lite kalas för fina släkten hemma hos mamma och pappa och jag fick pengar, bromsbelägg till bilen HAHA och en massa roliga glassar syrran virkat (arugurumi eller vad de heter, ni vet sånt som jag kastar åt skogen innan jag hinner börja;))
vi åt tacos å gul marsipantårta så det sprutade ur öronen på oss (nästan) och bobby hjälpte "mommo" att öppna hennes 6 paket som jag hade gömt på de 3 olika våningsplanen så hon fick springa som en skrämd pingu för att få ihop alla =) det var sååå kuuul=)
 
 
MINDRE KUL var att då jag hade kissat i går hos mamma å pappa så böjde jag mig fram och skulle spola, eller ja jag spolade....*BONKSPALSCH* VA? tänkte jag? å insåg några hundradelar senare att det var min egen jävla mobil som låg å virvlade i spolvattnet:P HAHAHAHAH ÄH "SHIT the same" ;) den funkar i alla fal...hade ju varit lite kul dock om den åkt iväg och nån ringt den å det börjat spela reggaemusik nånstanns i rören i huset;) ....ELLER kanske inte sp kul ändå, den kostade ju i alla fall 4600 spänn:S
 
 
HAHAHAHA OBS! Telefonen mår efter omständigheterna bra och har legat nedsövd för att undvika hjärnskador, men har nu väckts ur den konstgjorda koman och verkar peppar, peppar inte fått några problem =)
 
 
Häromdagen bjöd mamma mig och syrran på lunch i Linköping då jag varit hos reumatologen:)
 
 
kolla vilka snyggingar jag såg igår,....ingen fick följa med hem dock=)
 
Nähäpp nu ska jag ta en Celebra för idag har jag reumaont i fingrarna som bara den, blir nog ett hett bad snart på det och sedan ska jag upp och få bromsbeläggen bytta hos mamma å pappas granne =)
I morgon ska jag till jobbet och gå igenom en massa saker, officiellt börjar jag den 3 mars =)
 
Kram på Er därute och glöm inte att jag älskar er <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0