36 VARV RUNT JORDEN!

   2014-02-18 - 19:53:00
Catthis bjöd hemm mig på födelsedagsfika och hade bakat världens smarrigaste tårta till mig. Både hon, jag och Bobby åt så vi höll på att storkna;)
Har fått så oerhört många gratulationer på FB så jag blir helt rörd! Dessutom dök en gammal vän upp som jag en gång var mycket besviken och ledsen på, men som nu känns skönt att återfått kontakten. 
Börjar med Metamunan igen....lever på hoppet:)
I Morrn ska jag på gastroskopi igen HÄPP! Inga problem :-)
God natt <3

Kommentarer
pega

Glad att du mottog min ursäkt frida. märks att vi är lika
som person därför man vart som man vart.:)
Kämpa på nu o tålamod fina du. all lycka med jobbet nu o
finns här o lyssnar på dig för ingen kan förstå det vi lever med
o våran inrr stress o kaos i själen. alla är olika med adhd men
ja ser dig i mig själv o lider med dig när det blir kaos av allt.
kram fina du

2014-02-19 - 09:20:36
URL: http://www.pegelin.devote.se
Hasse nalle

Grattis på födelsedagen,vilken fin tårta ,hoppas du och bobby hade en fin dag ,synd att man inte va där.

2014-02-19 - 09:57:46

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0