KAJORNA!

   2014-12-20 - 16:47:00
Har ni varit med om att då någon dör så händer något annorlunda som har med fåglar att göra?
 
Jag vet flera som varit med om jättekonstiga saker gällande fåglar och då jag hade talgoxen på besök i köket så visade det sig att det sedan var dagarna runt då Manges morfar somnade in.
 
När jag åkte mot Linköping idag för att ta farväl  av farmor så dök två kajor upp från ingenstans när jag var i skärblacka. Dom verkade så lyckliga och lekte och flög med varandra.  Jag fick akta sig för att inte köra på dom, dom hade inte tid att akta sig för min bil, och det jag tänkte var att det måste vara Farmor och Hanna som så lyckligt tumlade runt tillsammans :). på motorvägen reagerade jag på en fågelplog...den borde inte vara i Sverige så här års, och jag sa det till syrran nyss och hon hade sett plogen med.
 
Jag följde med mamma, pappa, Anders och farfar in i visningsrummet och där låg farmor så fin. 
Kramade farfar och pappa, höll henne i handen och gav henne en kyss på pannan med orden SOV GOTT FARMOR <3 Kände mig ändå stark. Har sett döda människor förr...barn på sjukhuset på Jamaica. 
Men såklart det är skillnad då det är någon som funnits med en under hela livets gång.
 
Farfar var jätteglad att Mange och jag kom igår!
Farfar bor just nu hos mamma och pappa, han ska inte vara ensam nu. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0