RASTLÖSHETEN DÖDAR!

   2014-08-26 - 13:55:00
Ligger å väntar på att de ska ringa från psyk så jag kan få mer mediciner utskrivna innan mitt frikort på apoteket går ut i övermorgon. Precis varit på en rätt lång promenad med Bobby. Tror ni jag minns att använda brillorna då? HAHA NÄPP just de!!! Dom har redan varit försvunna en gång...HAHA dom låg i tvättkorgen;)
 
Varit ganska depp på det mesta idag faktiskt om jag ska vara ärlig. Fick i alla fall ihop ett träningspass idag som gick över förväntan. Jag blir ju sån...är jag ledsen så orkar jag inte ta tag i det jag pysslar med utan som igår då drog jag hem mitt i träningspasset och tårarna bara rann:(
Tycker väldigt mycket om en person, men det känns som om jag blir feltolkad hela tiden:(  JA,  häromkvällen på Hugos vände jag mig nog bort när han kom fram till oss...det tolkade han som om jag inte ville prata med honom...i själva verket ville jag inte han skulle se att jag faktiskt mådde SKIT:( För en vecka sen hade vi skitmysigt. Gick på bio och umgicks. Men sedan är det som om hela skiten stannat av...han har nämnt ordet DRAMA...vilket får mig att fnissa lite...för just DRAMA är ju det jag HATAR och undviker. Man blir ledsen när man inte blir förstådd...kanske är jag inte tillräckligt tydlig? Jag vet inte?
 
Stod förresten och kollade in 2 geocachare igår, dom blev skapligt utskällda av en viss hund som undra va sjutton dom två gjorde i VÅR skog;)
 
 
GLASÖGONORMEN
 
TIDIG TRÄNINGSMORGON!

Undrar om det är 40-års krisen som börjat redan?:S Näää:) Men jag kände bara ....nu gör  jag nåt drastiskt å så gjorde jag det!

Kommentarer
Jonas

40-år? Du ser ju ut som 25. Vacker dom en blomma, måste jag säga. Intressant att läsa din blogg. Keep up the good work.

Svar: Tack för det smickret =) Du gissar åldern som alla andra ...men är faktiskt 36! men det är nog tur man inte ser ut som 56 istället;) Jag brukar säga att jag fastnat på 22 in my mind=) Jättekul att du kika in på min blogg...blir lite nyfiken om jag får fråga...hur hittade du hit? Kram / <3 Nine
ninemile

2014-08-26 - 19:38:47

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0