IM BACK IN 2014 =)

   2014-08-08 - 19:27:00
I dag kom äntligen killen som fixade mitt kylskåp. har ju varit utan i typ 10 dagar så nu åkte jag å handlade lite med.
Men man är ju inte sugen på nåt...så det blir mest blåbärssoppa, Pauluns musli, mackor å lite sånt.
 
En sak jag stör mig lite på men som egentligen inte rör mig i ryggen eftersom jag vet att det är falskt är att "råttan" uppenbarligen fortfarande håller på å snackar skit om att jag trackar henne...har aldrig gjort och skulle aldrig i helvete lägga energi på henne igen! men då folk skriver att jag ska lämna henne ifred I GÅR och "hon" för mig varit död i flera veckor och jag inte svarat på mess eller i telefon för att hon inte är värd det!!! Hon har ju redan bevisat för hela min familj att hon är en jävla mytoman som ringt min mamma och sagt att jag trackar henne...min mamma har med egna ögon fått se min teletrafik ut och in i både samtal och mess och det är ju bara att konstatera att det ju faktiskt är HON och hennes jävla bulvaner som är som gamar runt en skithög på mig. i ett av messen hon skrivit undrar hon varför jag vill förstöra hennes liv.....Catharina började asgarva och sa att det gör jag inte alls det, jag behöver inte det för att förstöra sitt liv, det klarar hon av så bra själv! =)
 
Det finns absolut INGENTING där jag trackat råttan...och det kommer hon få ta fram sina teletrafik listor på ...men det undviker hon nog helst, eftersom hon vet att hon ljuger...hon har ljugit min mamma rakt upp i ansiktet! varje gång någon hör av sig kontaktar jag min utredande polis och han får allt material. Sen finns det ju jävligt enkla sätt att snoka reda på var en IP adress kommer ifrån...å den som skriver kommentarer delar med sig av sin IP samtidigt...HAHAHAHAHA BUSTED!!!
 
Jag tror bruden har eller håller på att hamna i en psykos, eller har gjort...på riktigt och det är rätt synd om henne faktiskt...man ser hur sjuk hon verkligen är och man märker hur mycket energi jag har själv nu när jag klaffsat bort henne som en stor slajmboll ur mitt liv!!!
 
 
Tragiska människa!!!
 
THE END!
 
Tänk att jag på nytt fått mina känslor i kroppen att spira=)
Träffat den underbaraste man som finns! Jag älskar att han inte är för på, utan tar det lugnt ...vi lär känna varandra sen får man se var det leder...men jag längtar faktiskt lite efter honom :/ Men vi ses antagligen i morgon kväll i alla fall=) LÄNGTAR <3
 
 
 
Den här synen vaknade jag till vid 3 i natt....jag höll på att dö av garv =)
Han är för jävla skön....och han charmar alla...tom i Stockholm ju...där det finns massor med hundar så är det jättemånga som frågat om honmo och sagt att han är helt fantastisk med sina ögon och allt=)
Han är en TRYGG hund, det märks så väl på honom! <3
 
 
Vi börjar få lite mer ordning på balkongen nu och vi låg där och bara myste förut =)
 
 
Mecka, mecka kylskåp=) Jättespännande=)
 
<3 är och kollar på nån bil vart det nu var någonstans så han kommer la hem me nån gammal jänkare eller nåt ;) HAHAHAHA
Själv tog jag en recoveryday från gymmet men har hållit igång fan hela dagen. Först långpromenad, sen bryggan med Catthis, hem och vila lite, tog ett bad, kollade på film och sov lite innan elnissen kom=)
Och även på kylen kommer jag tom gå PLUS pengamässigt tack vare Mieles fantastiska service=) CRED!!!
varit och handlat lite, men blev mest hundmat, hämtade lite mat jag hade i kylen hos mamma å pappa och åkte hem. Nu ska jag snoka lite....puss på Er

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0