FRAMFÖR MINA FÖTTER...

   2014-08-06 - 23:02:31
Jag har rest land å rike runt. Träffat killar på andra sidan jorden, tagit med en jamaican till Sverige, krälat för en turk...å så har han egentligen funnits framför fötterna på mig i alla år.
 
Har haft en supermysig dag/kväll med 3 timmars snack och fika på Åbergs och sedan drog vi hem å rastade våra kreatur och sen drog vi på bio. Filmen var inte så mycket att hänga i granen, tyckte ingen av oss. Men fan vad mysigt det var att bara sitta och mysa och hålla honom i handen=)
Känner att här finns det någonting att bygga på om vi vill det! Jag har inte bråttom...kommer lära känna honom. Ta ett steg i taget...vara wisemind och inte bara styras av känslorna för då kan det barka iväg och man trasslar in sig i något man sedan inser inte var så bra...att man inte passar ihop etc. Men just nu känns allt jättebra=)
 
Längtar redan efter honom ...något måste det väl betyda?!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0