ALKOHOL ÄR JÄVULENS PÅFUND!

   2014-08-31 - 22:01:00
Jahapp, igår blev det utgång på nån rock-kväll på Joans...Mervi skulle ju kommit med mig ut, men ÅTER IGEN skedde EXAKT samma sak sen sist...jag sa till en polare att asså jag undrar vad för sjukhusstory hon kommer med denna gång eftersom det hände sist med. Hon gick inte att få tag i och sen var hon med en dotter på sjukan. Till slut fick jag ett mess att hennes dotters nyfödda bebis slutat andas och att de var på sjukan...Jaja tråkigt OM det nu skulle va så, men NEEEH å att det skulle komma en sjukhus-story igen ....ja började fan asgarva!!
Nä istället kom Jonte, mange och Tessan hit och hade lite förfest och sedan drog vi ner. Det var såå himla roligt att träffa dom allihopa =)
 
Jag å Jonte...å guuuud vad jag skrattar åt denna underbara människa där sprudlar energin över =)
 
 
Naked truth!
 
Jahapp dagen efter kvällen före...mått bra som vanligt, men känner att jag börjar kunna klara mig UTAN alkohol...nu är min partajartid nog driven mot sitt slut så det så=)
 
Mina BENCH- jackor från Turkiet (har 5 tror jag) har redan börjat bli för stora:( FAN! men än så länge ¨så funkar det =)
Jahapp! vad har vi här då? jo en viss liten herre i detta hushåll har med mycket möda och precision lyckats klämma in ett ben, en snuttefilt och en strumpa UNDER min skänk i sovrummet..HAHAHAHA =)
 
Sovit mycket i dag. Klockan ringde vid 07 men jag bara NÄÄÄÄ, ja orkade inte =) Å Bobbert var lika trött han=)
 

 GONATT <3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0