VALBORG 2014!

   2014-04-30 - 20:46:09
...och exakt 2 år sen jag låg hemma i sängen med gips, foten i högläge och morfinproppad till max!
Oj, vad tiden går fort.
I dag tränade jag fast jag inte skulle, men I MORGON ska jag INTE det...nu är det vila, 4 dagar på rad maxat känns i kroppen!
Catthis, jag och Bobby gick ner i regnet till slottsparken och kolla när de sköt kanoner nu i kväll. Ville testa Bobby lite det han blev mest fundersam över var att 3 ungar som lekte med honom skrek å sprang omkring då de sköt kanonerna. så han vart lite uppjagad, men inte farligt alls. Efter knall nummer 2 gick vi och då var allt frid och fröjd och då sista skottet kom så var inga ungar i närheten och Bobby brydde sig NOLL=) Boll, godis å beröm så var det inga problem. Han åt godis å kissade mellan skotten så han var inte särskilt påverkad av dom...SKÖNT=)
 
Kram på er alla...från mig och regnblöta men nu duschade buset=) <3
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0