"SNOPPDROPP"

   2014-04-24 - 20:15:33
Jahapp var ska jag börja? Gårdagskvällen blev lite småkatastrofal då det visade sig att smärtmedicinen var för stark för Bobby och jag plötsligt hör hur han sliter i kopplet i hallen och då jag går ut och tittar så har han bajsat ner halva hallen med blodigt bajs:( han fick ju med påsar med pulver för att göra medicinen snällare mot magen, men den skulle han bara få på morgnarna. Och morgondosen gick ju bra!
Sen insåg jag idag att nä...hans snoppis är svullen och varig. Pratade med Valla i telefon och han har förhudskatarr även sk. "snoppdropp" nu har jag lyckats rengöra honom med koksaltlösning. först kände jag att vafan jag kommer aldrig lyckas få lösningen där den ska vara, men så satte han sig å DÅ....då fick jag det på rätt ställe så det finns hopp om att även detta kommer bli bra. han har även gått utan smärtlindring efter operationen hela dagen idag och han är inte smärtpåverkad det minsta. han leker, hoppar, studsar å gör bus=) Vi har valt att avsluta medicineringen eftersom han uppenbarligen inte alls mår bra av den och han klarar sig utan att vi skriver ut någon ny.
 
Vi har nästan packat klart...det är 2 veckor innan vi båda drar på semester men vafasen det är saker som i alla fall inte jag använder dagligen just nu så jag har packat det mesta. Bobby får packa i min fina "hundtrolley" från Polen=) Och NÄ, min väska är inte sådär stökig längre och ....eller vad säger jag ...det är naturligtvis den lilla som är min å den stora som e Bobbys;)
 
Ska bli gott med hundmat ifall allinclusive-krubbet visar sig vara oätligt;)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0