RESAN BETALD!

   2014-04-11 - 18:21:00
Yepp, nu har resan betalats och allt är klart. Nu ska jag bara bestämma mig för VEM som ska få ta Bobby när jag är borta=) Ska bli riktigt skönt att komma bort faktiskt!
 
Dagens PISS är att snubben på Folksam skulle ringa mellan 15-16 idag sa han för att ge beskedet om man ska laga min telefon eller byta ut den mot en ny....han ringde aldrig, blev ganska upprörd över detta...IDIOT!
 
Slog personbästa idag på gymmet på crosstrainern=) Sen körde jag lite rumpa, mage, rygg, biceps, triceps och baksida lår. Lät rätt blandat va?;) Men jag körde ju inget rent styrkepass då hade det ju varit upplagt på ett helt annat sätt=)
 
Jag ÄLSKAR att träna, jag bara ÄLSKAR DET=) Jag hade glömt hur underbart det är!
 
Längtar till i morgon bitti då jag får dra till gymmet igen=)
Skulle kunna köra 2 pass per dag, men det kommer jag att göra senare om jag fortfarande känner för det och då jag kommer igång mer, på en annan nivå.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0