EXHAUSTED!

   2014-04-20 - 19:16:00
 
Drog till gymmet i morse, körde fettförbränning 60 minuter vilket blev typ en halvmil,följt av armar/axlar/rygg. Sen har vi gått Mäselnleden med Syrran, Pata å Pappi med så nu är både jag och Bobby så in i himelens trötta att det inte går att beskriva. VI SKITER I ATT SOLEN FORTFARANDE SKINER, nu har vi gått och lagt oss! Vi mötte en fårskock och några hästar längs vägen. ETT av lammen var den enda som kom framrusandes och var jättesocial så min teori är att dom nappat upp det lammet för alla andra får betedde sig som får brukar göra (speciellt då syrran kommer dvs. springa;P) men denna var sååååå gosig=)
 
 
Har ju förälskat mig jättemycket i en cykel på XXL i stan LÄNK
Jag önskar nån som hade pengar bara kunde ge den till mig:( Jag skulle cykla hela tiden precis som förr...
 

ÅH vad jag VILL HA DEN! Ibland önskar jag att jag hade en man som skämde bort mig:(
 
 
Skulle behöva ha en vilodag i morgon, men eftersom det inte blir någon träning på tisdag eftersom jag är i Linköping hela dagen då Bobby ska kastreras så känns det som jag borde gå dit i morgon i alla fall för jag vet ju inte hur han kommer må på onsdag heller ...men hörde att mamma ska vara ledig i veckan så han kan ju kanske vara där den stunden jag tränar.
 
Nä nu är det dags att sova...nu orkar vi inte mer här....
 
...snälla NÅGON som bryr sig om mig, ge mig en cykel:(
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0