DÖENDE!

   2014-04-29 - 19:48:24
Känner mig totalt döende!!! legat på Catthis soffa men var tvungen åka hem å lägga mig...Träningen gick skittrögt i morse och jag hade planerat träningsfritt igår, men NEJ...eftersom jag inte kommer åka med min mobil i morgon om den kommer från verkstan (ska ju hämta den i stan å laga den i Linköping efter) utan tar det på fredag då de som ska laga den har öppet hela dagen som vanligt så satsar jag på fredag...därmed blir det träning i morgon men fritt på torsdag. fredag hinner jag ju träna innan dagen rullar igång =)
 
I dag hade min våg här hemma minskat 1.7 kg men jag går efter TANITA-vågen hos dietisten, min egen kör jag bara som riktmärke. Men folk säger det syns att jag börjar stabba upp mig nu.
Fick hem utbildningsmaterial från Akademin idag och de har även ringt. Den utbildningen kostar 75.000 men är en av de bästa. Pratade med Thomas på gymmet och det är den de använde också. (hon på skolan sa att hon kände till Aktiv) därför ringde jag till honom för att få höra hans syn på det hela. Man kan betala den räntefritt under lång tid. Ska kolla komvuxnivåerna mm också , men då kommer jag ändå få ta csn och dessutom pendla till typ Stockholm. Här får du 5 utbildningar i 1 och bara en del timmar är lärarledda och man kan göra tentorna på hemmaplan. SATSA?
Ska ta tag i detta mer då jag kommer hem från Turkiet!
 
Hanteln lyser med sin frånvaro, men idag har jag insett att vafan jag är ju silversmed varför tar jag mig inte bara i kragen och gör en själv? Sen kommer jag göra andra gymrelaterade smycken=) Har världens idé på gång.
Hoppas bara inspirationen kommer i händerna med så jag kommer igång....får inventera nån dag i silvergrottan, pröva gasnehållarna, syrorna, oxidet mm. och se vad som behövs nytt.
 
Nä nu ska vi försöka sova=) God natt alla raringar <3
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0