RIKT LIV!

   2013-10-22 - 21:32:29
Vad mycket jag har hunnit med idag och vad mycket mer LEVANDE jag har känt mig idag mot vad jag har gjort på väldigt länge.
Mycket är nog pga. de nya mål jag satt i gungning nu tillsammans med min PT som är så jävla GRYM som bara en PT kan vara:P
Har kört upp Anne och Cattis till Skavsta i pissande spöregn och innan det var jag ute med Pia, Lukas och Bobby en timme i skogen och slaskade ner oss=D.
På eftermiddagen tog jag en tantvit och sen har jag nu i kväll varit hos mor och far och fikat lite och busat vovve. han lärde sig hoppa upp på en pall och sitta där....ja det var ju inge svårt direkt;)
 
Ganska kul egentligen att min PT var en av dom man satt och skrattade år i Big Brother år 2004 (året då carolina Gynning vann) och han har även varit tillsammans med henne innan det. Minns inte ens hur vi stötte på varandra för några år sedan nu...tror det var via statist.se eller något sådant, när jag kollade jobb=)

Håhåjaja, världen är som sagt i alla fall rätt liten=)

Känner mig glad och lugn idag!
Har gjort dagens "läxa" så"PT" inte behöver skälla på mig heller  *nöjd* kan säga att jag har träningsvärk redan sen igår...:P
 
Så här snygg blir man när man lekt i spöregnet med lukas i skogen=D
 
Småsur "hotdog"
 

Kommentarer
Emelie

åååh va söt!! :D

Svar: Tack Emelie=) Jo han är rätt söt min lilla kompis men raaackaaarns så busig han är <3/ F
ninemile

2013-10-22 - 21:49:18
URL: http://EmeliieD.blogg.se
Emelie

Visst är det snyggt med rosa!! Sen ska man bara våga färga oxå :P

Svar: Ja de e du de=) Men guuud va fräckt det är
ninemile

2013-10-22 - 22:08:09
URL: http://EmeliieD.blogg.se
Terése

Det där känner en igen. Från en fluffig söt till en liten blöt... eller min är väl inte så liten då, men han känns väldigt liten när han inte har all fluffig päls :P

Svar: Jaaaa eller hur=) blir ju bara en tredjedel kvar av lillskrutten jö <3
ninemile

2013-10-22 - 23:48:13
URL: http://bouvierbaby.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0