HALVFART

   2013-10-07 - 14:35:24
J dag går allt på halvfart känner jag. Bobby har lyckats bita hål på inte mindre än 4 bollar på ett dygn (nu har jag insett att det varit för lite luft i dom, därav problemet. Varit med Catthis i stan ett varv å köpte 4 nya bollar idag....den första tog 15 sekunder innan den va paj:(
 
Nåjaaa....jag är lite kass på att uppdatera nu igen....men det är jobbet å rutiner som gäller...:( Just nu ligger jag i sängen å vilar en stund, men ska ta å åka ner till Catthis igen sen i kväll å fika lite. Börjar känna att jobbet inte är rätt plats för mit after all...vete fan varför det kommer just nu?=(
 
Idag har jag en massa ÅNGEST som suger sig fast i mitt bröst och VÄGRAR lämna mig ifred...blir galen snart. Jag har slutat med Ritalinet igen för jag blev ju helt koko på det som förut, så nu har vi bara ökat Stratteran istället och det mår jag bättre på. Bra för det är ju en "snällare" medicin=)
 
Ska nog ta en X till och ta en kärringvil till en film....å så hoppas jag att ångestklumpen lättat när jag vaknar till liv igen....löve
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0