TJOH...DRUGTEST!

   2013-05-17 - 18:17:00
Var på beroendeenheten idag och drogtestades...blev positivt på "Benzo" och "trad". (Benzo står jag ju medicinerad på)
Det var min helt underbara kontakt jag haft i ett annat ärende tidigare i livet "B" som jag träffade och nu ska jag börja träffa henne igen och det känns skitbra!!! psykitrin kan ta sig i häcken i alla fall!
 
Har legat å pressat några timmar i solsängen hs mor och far på förmiddagen, tills det började bli för rastlöt och jag åkte hem å duschade, tog en xanor och la mig och sov en sväng.
Känner att jag borde gå ut i den fina kväll solen men har lixom gått " i ide":S Blir mer och mer folkskygg, vet att jag måste bryta det, det har hänt mig förr...men just nu vill jag bara vara ifred utan att pressas att träffa massa folk jag inte orkar även om det är folk jag känner. Inte ens mina egna föräldrar ser mig numera...:(
 
Jag måste ta ett beslut....antingen lägger jag mig platt och låter det som händer hända och dras ner med det, eller så KÄMPAR jag ....för JOEY!!! Han hade nog inte velat se sin "mammis" såhär...?
 
Jag har inte tagit något beslut ännu...men känner jag MÅSTE välja på vilken sida av kampen jag ska stå....
 
<3
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0