RUN FOREST RUN

   2013-05-16 - 19:52:38
Idag var jag på "jobbet" och insåg att jag inte alls hör hemma där så nu har vi avslutat det hela där och nu kommer jag att få börja på ett annat ställe inom kort. Efter det drog jag till stan och plockade upp Mika, sen tog vi en sväng till Sörping å käkade å gick lite längs med kanalen. Efter det fikade vi på A´s balkong i deras fina lya för att sen droppa av hockeyfinnen i ljura å åka hem. hann inte utanför stan innan tårarna började spruta igen...saknar Joey så jävla mycket att det känns som om hjärtat ska slitas ur kroppen på mig:(
 
Åkte bara hem, bytte om till löparkläder och drog ut i lundalen och sprang som en gris...ut med all frustration...dessvärre hjälpte det nog inte i det stora hela...för jag är lika rastlös i nu med.
Alla dagar är samma skit...mitt liv känns som ett grått streck som aldrig tar slut...ALDRIG TAR SLUT hör ni vad jag säger?
Kan ju i alla fall säga så här....bst ringde på förmiddagen och i morrn ska jag till beroendeenheten och lämna prov...hoppsan hejsan då får vi se vad dom hittar för busigheter i de proverna då:S Jag som varit på lite mer än min benzo senaste tiden:( Men jag döljer inget...!!! Idag har jag dock inte tagit någon benzo, första gången på länge och jag har inte ens ägnat dom en tanke förrän nu i kväll...men dom ligger bra där dom ligger....så vet jag var jag har dom.
 
Lägger upp det här klippet som får mig att tänka väldigt mycket på min älskade Josselosse...

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0