NU TÄNKTE JAG SKAFFA MIG ETT JOBB

   2013-05-20 - 19:30:48
Senaste dagarna har jag sökt 10-15 olika jobb :) Det är allt mellan Stockholm och norge till häromkring. Idag passade jag på att söka 17 jobb till av bara farten....why not lixom?
 
 
Min älskling har fått en mer permanent plats nu där det känns riktigt bra att ha honom faktiskt!
 
 
Måste peta in lite ord om den äckliga organisationen jag inte ens vill nämna namnet på....en viss "pissfia" som uttalade sig i tidningen för en tid sedan ....liiiiiiiiite skevt blev det där va flicka lilla....hon uttalade sig att det hade gjorts om i ledningsgruppen för att de som satt i den innan försökte HÅLL I ER....BESTÄMMA ÖVER POLISEN:D
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Jag började faktiskt skratta så jag grät när jag hörde det...alltså håller de på än och grejar...och ytterligare en punkt av förtal...detta vet ju polisen i fråga inte är sant så detta är mer spännande än att Sverige vann Hockey VM igår:D
 
För övrigt så är det i dag 6 veckor sedan Jossen somnade in, tiden går otäckt fort.
Har fortfarande inte bestämt mig om jag vill ha den lille skiten eller ej...men får se på onsdag.
 
Nu tvättas det och snart ska jag in till stan ett varv.
<3
 

Kommentarer
Anette Lillatanta

ja inte är det lätt att bestämma sej för en ny familjemedlem eller inte. men att sörja och sakna Bobby och ändå leva och glädjas för en nytt litet liv samtidigt kan ju faktiskt gå riktigt bra hand i hand.För så är ju livet både sorg och glädje.Hoppas du kommer fram till ett bra beslut. kram

Svar: Nä det är jättesvårt...kanske borde jag ge mig själv en sommar innan jag tar mig an en ny familjemedlem...hinna landa ordentligt efter Joeys bortgång med <3
ninemile

2013-05-21 - 10:44:54

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0