GEOCACHING Å SORG

   2013-05-09 - 20:19:56
Är i Kulla och i dag trotsade vi regnskurarna och tog en runda med geocaching. Det blev bla. Omberg. Vi pallade ramslök (sscchhhhh...fridlyst) för det är skitgott och så nu ska grillen igång här i Brunkulla.
Skönt med en liten tripp, men har känt mig nere och sorgsen i dag...visserligen som alla andra dagar just nu...men lite mer ändå...och mycket ångest...att åka på cachingtripp utan JOEY var inte alls detsamma...:(
Vi stannade till vid den båt som jag och Joey fotats i tillsammans två gånger tidigare vid olika tillfällen och det gjorde ont att vara där utan honom. Vi var där i slutet av förra sommaren då vi tog med honom på campingtur i stuga i Hjo=) Det var ju då han fick åka tufftufftåg och älska de=) Han råkade dessutom gå lite för långt från vår lilla stuga vi hyrde precis vid vätterns strand och gick vilse. Som tur var hittade jag honom innan han hann fram till det förtält jag såg att han siktat in sig på. =) Han var för underbar min lilla prins <3
 
Nä nu blir det nog lite farmville, å kanske nåt mer spelande innan maten. Sen slappfisa i soffan här.
Kärlek till er alla som förtjänar det=) <3
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0