DET KAN VARA FÖR ATT DET ÄR ETT ANNAT MÄRKE...

   2013-05-26 - 21:53:06
Satt på altanen hos mor å far så här på mors dag. Eller ja, pappa hade jobbat sedan några timmar men jag mammi, syster å P satt där å så nämndes nåt om att P har en jobbarkompis som kallas frikadellen för han är rund å vit. Jag satt i telen och då mamma svarade på deras samtal om frikadellen och mumlade nåt om negerbollar så sa jag till M i luren precis i rätt ögonblick AMEN DET ÄR JU FÖR DET KAN VARA AV ETT ANNAT MÄRKE....tydligen var det jävla skojsigt...lät ju mindre kul, men det var rätt kul i alla fall. Det lät som om det var deras konversation jag la mig i...svart å vit å annat märke jaja...nu är mors dag överstökat i alla fall=) Känns sjukt tomt efter Joey och mamma och jag konstaterade att nu i efterhand så ser man verkligen på bilderna hur dålig han var sista tiden:(
min älskade lilla bubbe, jag saknar honom så fruktansvärt mycket...i morgon har hela 7 veckor passerat och jag som fortfarande aktar mig för att inte sparka på hans skålar, fixar täcket i sängen så han kommer åt att hoppa upp, aktar mig för att inte trampa på honom å skulle till att ropa på honom att vi skulle åka hem från mamma...jag kan fortfarande bara inte förstå:(
 
Igår var jag ute med Bonzo å Mika å gick lite. Han är en mycket trevlig hund. han tror han är en liten knähund, men är ju en staffe=)
 
Finns så sjukt söta valpisar på Blocket just nu, men jag är helt enkelt inte redo ännu...men några av mina favoriter är dessa...
 
Å så här längst ner den jag var på väg att hämta i onsdags...den vita av dom
 
Ciao<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0