BLODBAD

   2013-05-03 - 22:05:11
Råkade flippa lite smått igår vilket slutade med att M, R och M kom och hämtade mig och sedan mötte vi upp ambulansen vid Lotorpskorset. Hade armarna inlindade i en handduk och fick sedan spendera nästan ett dygn i en säng på psykakuten. Slapp att sy något i alla fall, man får se det positiva...=) Men nyss när jag äntligen kom hem igen så hånflinar blodet på köksgolvet åt mig...-HAHA RÄTT ÅT DIG, flinar de- Jag lägger inte upp några bilder på gårdagens händelse då många läsare kan känna obehag av allt blod!
 
i går var jag även hos kirurgen och nu diskuterar man om man ska göra gastroskopi eller öppna upp å leta efter mer gallgrus (som kan ha blivit kvar efter "gallopen" 2011. Dom reder i alla fall i varför jag krampar nu äntligen!
 
I dag kom det fram en amstaff till mig och började kela och mysa med mig som bara den. Han ville tvätta mina såriga armar och ligga i mitt knä...så mysig hund....först kom tårarna....tankarna på Joey...men lyckades mysa med denna vovven en del. Jag tycker R och M är så himla rara...så underbara människor...omtänksamma, snälla rara och härliga....

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0