GE MIG SEMESTER...NUUU!

   2013-06-08 - 21:06:48
Jag har ett MONSTER här hemma...just nu i full färd med att slita sönder en stor kartong i småbitar:S
Nyss tugga han på armstödet i bilen...JAJA HAN ÄÄÄÄR EN VALP ...men kan hundar ha DAMP? My god asså....jag tänker inte skriva mer utan låta lite bilder tala för sig själva...SUCK!
 
BTW Grattis Prinsessan Madde å Chris på bröllopsdagen!
Brun...nä blå...eller brun...eller blåögd..ääähh....hmmmm!
Myser med matte i hammocken=)
Här bor inte monstrena under sängen...men lik förbannat i sovrummet...:S
Nya Messi...heja Barca=)
Testar Joey´s bilbälte.....nu får de va nog lixom:) Njaaah de passa någorlunda i alla fall=)
 
BARA GE MIG SEMESTER ....EN ENDA DAG .....Nu ska han in i papperskorgen under skrivbordet eller nåt....suck...nu bliré arresten!!! (valphagen)
 
<3

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0