SÖNDAG Å HJÄRNAN HAR FEST!

   2013-02-10 - 18:36:59
I dag är det söndag igen...fan vad dagar, veckor och månader bara susar förbi i ett rasande tempo alltså:S
Varit både i går och idag och käkat å babblat å fikat hos mamma å pappa. Syran å P har varit där med...nu har Greta tydligen lagt en hel hop med ägg i holken så det blir ju lite spännande å se va det blir av de dära asså:P
 
I morgon ska jag till reumatologen å sen med M till läkaren...(hahahaha lät som om de vore mitt barn;))Det blir i alla fall en jävlans masa farande till både Linköping å norrköping å hit å dit, sen kommer Bea-bst och vi ska fixa med en del papper å skit...
 
Är det inte spännande att från att ha haft en fungerande lednningsgrupp i Östergötland så finns det inte längre någon?! HAHAHAHA Så går det när amatörer försöker nästla sig in i sånt dom inte vet vad det handlar om innerst inne...men låt dom hållas...:D Jag kan inte bry mig mindre...och det är vi en hel hop med samma inställning här omkring...Undrar om det blev som ledningen i Bgb tänkt sig egentigen HAHAHAHA:D
 
Ännu roligare är ju faktumet att en viss reporter nu gottar sig i det allra mörkaste av MPS historia...=)
 
SKAM att MPS dessutom utgav sig att ha HITTAT den försvunna personen i Motala när det i själva verket var en privatperson med sin hund...som INTE DELTOG i nån jävla skallgång!!!
Nån MÅTTA får det väl änå vara???!!!
 
 
 
En grej till...stötte på "nyanlända utlänningar" på ICA i dag som hämtade ut nåt bidrag i cash i kassan (seen it before) Där står dom å får sina sedlar av våra skattepengar uppräknade och själv står han där med sina jävla GUCCIBRALLOR????! (JAG skiter väl i om det är fejk, ska de se ut som de har cash så ska dom fan inte ha våra cash heller!!!) *MORR*
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0