APATI

   2013-02-01 - 11:20:00
Fattar inte varför jag är så in i helvete apatisk, håglös, känsloslät, Ingenting är kul sedan en tid tillbaka och nu har vi fått öka medicineringen med antidepressiva samt så ska jag ta mer Theralendroppar istället för benzo vid behov. men Theralenet smakar ju ap-piss...men det gör en i alla fall lugn!
 
Plötsligt har hormonerna börjat spöka med trots P-staven och det gör antagligen inte saken mycket bättre lixom!
 
Vill bara ligga i sängen å inte göra ett skit...å så får man ångest för det med istället...Orkar knappt prata i telefon när folk ringer ens...jobbigt å öppna käften lixom...På en viss front är det major things going on nu...!
 
Ska snart börja jobba...v 7. men ingenting känns speciellt roande ändå...vill bara kolla på film och ligga i sängen hela helgen och skita i vad hela jävla världen gör utanför min vy...!!!
 
 
 

Kommentarer
Yvonne

Sådär kände jag mig på Cerazette.. men det kanske du inte äter :)

Svar: Hej=) nej men jag har P-stav är inte det lite samma sak? samma "familj" lixom? Kram och tack för kommentaren <3 Ninemile
ninemile

2013-02-21 - 13:51:46
URL: http://maskrosludd.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0