LET IT SNOW <3

   2013-12-06 - 20:10:00
Nu har vi uträttat alla våra ärenden eller rättare sagt jag. Buset fick snällt stanna hemma och vakta huset :)
Provtagningen gick bara bra, och likaså hämta KIAn och lämna "pizzarejsern" =( BYEBYE Pizzarejser!
Kändes lite skumt att inte köra automat längre. Men har i alla fall beslutat mig för att vi ska göra ett försök med buren i bilen istället för att ha vilddjuret överallt eftersom jag är lite kass på att "komma ihåg" å sätta fast honom i bilbälte bak :O
 
han är som ett litet barn ute i snön å springer världens ärevarv och skuttar hit och dit. På vår morgonpromenad hittade vi en boll vid skolan som var översnöad....den snodde vi hem och fatta att den hållit för hans vilda lekar med den idag...men det är väl en tidsfråga antar jag, så bäst jag håller tyst.
 
 
 
 
 
Hittat en massa lite udda dermal discs på nätet idag....ska beställa några vrtefter, köpte i alla fall en ny ljusturkos i dag ...LYCKA=) Min förra försvann ju i Stockholm förra sommaren :(
kika på dessa så fortsätter vi sova nu nattinatt suss gott <3
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0