BOBBY, ABBE Å LUKAS OCH SEN LITE ELVANSE PÅ DET!

   2013-12-02 - 20:32:50
Nu har jag tagit beslutet att testa med den apdyra medicinen utanför förmånen Elvanse, om den inte är bra så söker man ny licens på Läkemedelsverket. En annan patient har de gjort det år nu i alla fall...!
I går var Bobby och jag hos Catharina och så även idag. Vi hann även med julmarknaden i går jag och Bobby ett litet varv.
 
Catharina är hundvakt åt lille Abbe (Alberto) från spanien och dom funkar bra ihop dom med...bara att Bobby ska slicka snorren på Abbe konstant:(
I dag har Bobby träffat både Abbe och även Lukas...i går lekte Abbe å Bobby NONSTOP 2.5 timmar :O Att dom ORKAR!!!
 
 
Jag säger inte mycket mer ...=)
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0