RITALINLÖS NÄ RASTLÖS

   2013-08-30 - 12:02:30
Lite bilder på ett av momenten på jobbet...spiralbindningar med informationsmaterial till polishögskolan!
 
Nu har jag satt igång å dosa Ritalin igen oh jag är ju uppskruvat GRANDE:S Men vi testar en tid och ser vad som händer=)
Får i alla fall en jävla massa energi å dragkraft att göra sånt jag dragit mig för, som att ringa Telia, boka hundkonsultation å massa sånt. Känner mig också social och vill träffa alla nya och gamla vänner mer ...MEN STOPP!!! Jag måste komma ihåg att dr i bromsen...LITE I TAGET! Tänk på att du inte vill bli som du varit Frida...minns du då du inte kunde ditt eget telefonnummer? Inte visste var jag lämnat JOEY på morgonen? Glömde hämta honom? Och då var han dessutom ALLT I MITT LIV:S
När jag inte ens klarade av att kolla på tv på 9 månader...nä fy fan bättre ta det lite bananas och låta det gå BRA istället=)
 
Snacka nyss med syrran, dom är på väg med tåg till Oslo och hade haft resesällskap med Prins Carl-Filip sedär ja!Nässta tisdag ska jag på röntgen å massa skit och i dag fick jag en tid till för röntgen av lever mm. så nu kommer jag hänga på Vrinnevi en del igen med...jobbigast är att det är massa jävla fasteprocedurer och trams med det oxå :( Nästa vecka ska jag mao jobba andra dagar och kommande 2 veckor har jag någonting nästan varje dag inbokat, känns lite stressande men samtidigt kul!
 
I dag får det vi lite jobb-bilder och så vill jag bara nämna att Expressen nu kommer att granska lite saker =D

Kommentarer
Natacha

Fin blogg! Du få ha en trevlig helg! Har du lust får du gärna titta in hos mig

Svar: Tack Natacha=) ska genast kika in <3
ninemile

2013-08-30 - 20:28:09
URL: http://atstorning.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0