PRIDE & VARBERG IN A PACKAGE!

   2013-08-13 - 19:09:48
Nu har jag inte skrivit på ett bra tag igen...FYYYY! Men sedan sist så har jag både hunnit med årets Pride med C. hos Lotten Odh och Lasse. De bor ju numera ännu mera centralt i en jättelägenhet precis vid strandvägen. Det blev inga vilda festnätter i år, men jag fick i mig både rosé, rödvin å sushi å kan säga att Lotten inte bara är en superförfattare mm utan även e BÄST på att göra sushi=) och så har vi varit på en hundvänlig weekend i Varberg med mika, syrran å Pata och varit på strapatser som fårsafari, viskande skogar och strandmys å så en del fotboll såklart=)
Jag tänker inte skriva så mycket mer förutom att jag idag började på nya "arbetsplatsen" det kändes superkul=) Längtar redan till torsdag då jag ska dit igen...
 
BILDER PRIDE
 
          Ica-nissarna
 
BILDER VARBERG
 
 
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0