Å REGNET DET BARA VRÄKER NER...

   2013-08-18 - 19:09:51
Kom världens skur nu, och knallade lite nånstans med hörde jag=D Var ute med Bobby och skulle kissa precis då det började regna, men det blev inget kissa av för han såg att matte hade gooodiiis med sig så det var koncentration på allting annat än just det han skulle göra egentligen:S
 
Nu har jag varit i kontakt med Mrs. Rodney igen och nu ska vi planera att jag ska komma å hälsa på i England snart. Jag har även planer på att åka tillbaka till Jamaica i början av nästa år om inte arbetssituationen hindrar  det just då.
 
I dag har vi mest slappat jag å Bobby, kollat på film, fixat lite småsaker här hemma och haft ganska trist faktiskt emellanåt.
 
I morgon ska jag börja "detoxa" så jag kommer nog vara på ett jävla humör några dagar framöver:P
 
Känns det inte som om sommaren är slut? Kvällarna blir mörkare och nu är det ganska kyligt både morgnar och kvällar tycker jag. :( Usch!
 
Nä Jamaica land we luv!

 
 
 


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0