UPSIDE DOWN=D

   2012-10-12 - 22:32:52
Turbulenta dagar...eller NÄTTER senaste veckan...i natt somnade jag ca. 04.30 och resterande nätter under veckan har inte varit mycket bättre dom:S
Sen har jag somnat nästan varje dag en stund och allt har blivit helfel och bakvänt å uppåner å ...jaah ni fattar!
 
När e det egentligen PARNINGSTID för homosapiens??? ;) jag tycker det är helt SJUKT vad alla karlar bara ploppar upp som svampar runt mig...eller är det JAG som råkar SE dom nu??? HMM:S?
Man kan dock ha max EN....thats it! trivs rätt bra som singel...men saknar ju nån att krama å mysa med ibland...men jag vill INTE bli brännmärkt en omgång till...så jag vete fanken:S FÖRVIRRING!!
 
 
Har inte så mycket å säga just nu ...ska pussalite på min blivande make här ovan ....puss på er
 
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0