ÄH MEN VA F*N?

   2012-11-21 - 14:34:24
I går var det så dags igen för lite media i FOLKBLADET
 
Nu har vi bestämt att jag kommer åka till Norge och Oslo/Asker den 1-2 december på besök...Asker är en av Norges rikaste kommuner och ligger 20 min med bil från centrala Oslo.
Eftersom min Fialotta kanske har lite svårt att komma ifrån så har jag sett till att kolla med sis å P om de kan tänkas vilja följa med på en liten tripp...:) Vi får se om de kan ....eller Fialotta...kanske vore bra om "M" följde med så han får se att det inte är så farligt och att jag faktiskt bara kommer befinna mig 45 mil från honom...!
 
De vill jag ska komma och jobba på prov och känna efter nu under december och sedan se om jag trivs osv.
Ska i alla fall bli kul att åka över och kolla läget och om jag åker dit en månad så har jag ju i alla fall prövat på det...=)
 
Var hos "M" i natt ....han var så sjuuuukt gosig så huuujeeeeeda mig...vilken grabb man har asså:D han e allt bra fin min kille...trivs väldigt bra ihop med honom...vi e lika störda å wierda båda två:D
 
 
Säger bara stackars söt då Joey ska ha kalas på lördag och han nog kommer med...hela släkten i princip HAHAHAHA :) Nåååja, han kunde fått mjukstartat med mammi i söndags...men nu blir de pang på direkt istället=) *MWÄHÄHÄHÄ*
 
Annars är det rätt lugnt med det mesta...försöker få nåt gjort här hemma, det går dock lite småsegt kan man säga!
Nåja jag och Joey har i alla fall varit på långpromenad idag och jag ska ringa lite folk ang. MPS...så det kanske är dags att sätta fart då....kanske?
 
Ciao...xXx
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0