TYNGDA TANKAR, I EN ROSA VÄRLD!

   2012-05-09 - 19:02:52

Idag har Catharina varit här, vi kollade på "Between Heaven & earth" den gamla underbara klassikern med Oliver Stone som är en av de bästa filmer som någonsin skapats!
Vi käkade lite fish n chips, fikade och var ute i regnet lite snabbt med Joey.

Nu är jag dock så där jävla RASTLÖS INUTI KONSTANT !!!!!  HELA TIDEN....ska pröva och se om det är läge för "Xanor  depot-period" nu eller vad??? Känner mig ensam, låg, känslolös, som ett jävla grått STRECK .....och ÅTER IGEN verkar det som om faktumet att koppla ihop det med vissa veckor i månaden stämmer...Jag är sänkt...FRUSTRERAD, FÅR INGENTING GJORT, KÄNNER INTE FÖR  ATT GÖRA NÅGOT ALLS:( bara sova, ligga i sängen, rensa bort massa bilder å skit ur datorn när jag ens orkar bry mig....orkar inte ha så mycket kontakt med folk nu igen...och det märks nog antar jag:(

*SUCK*!!!  Fick ett brev idag från psyk...med inte en men TRE kallelser i samma kuvert...min neuropsykläkare som är bäst i världen, min kontakt och även min medicin skötare...men alla var på samma tid så jag antar det är nåt på G?:S Men jag orkar inte riktigt bry mig om det heller....!!!

Fick veta att jag nu uppfyller både kriterier för ADHD, men även för min BORDERLINE!!!

Jag har varit pissdålig på att blogga, men KÄNNER ju att jag BEHÖVER göra det för att lätta på trycket och släppa ut lite känslor och tankar ut i världsrymden...jag vet inte om det ens är NÅGON ALLS som rör sig här inne och läser längre...men det är MINDRE VIKTIGT FÖR MIG!


Jag har denna blogg främst för mig själv, men jag hoppas att den öppenhet jag skriver med kan få andra som är på samma sten  i havet som jag att dom är inte ensamna:(

Jag känner att jag inte har någon direkt kontakt med min närmsta familj längre...och jag bara känner....jag ligger kvar här som mitt gråa streck och bara väntar ut döden!!! Det är ju det man gör i alla  fall...livet  ÄR en enda LÅNG VÄNTAN PÅ DÖDEN!!!

Pratar knappt med min egen syster längre och hennes man som är som min egen bror och som jag älskar av hela mitt hjärta som alltid...han är inte den han brukade vara...Det känns som om han inte mår bra på något sätt, men jag vet inte vad det kan vara:( Han är inte den busiga, glada, sprattliga kille som han alltid varit förut:( Syster och jag pratar ens knappt i telefon längre...och dom hälsar aldrig på mig här och bara ÄR en helg heller som förr...NÅGONSIN:(
mamma är väldigt upptagen, kusinerna hör aldrig av sig...Pinkie likaså...hon frågade om vi släppt varandra nu?? Inte vet jag:( Jag vet att jag försökte och försökte...men kände att jag bara gjorde fel där ändå...hon trodde jag ville ha henne som hundvakt bara...och så är det ju inte...:S Men jag mår inte bra utan min Joey...och då hon sagt att hon gärna ville låna  honom ibland så försökte jag slå ihop tider på psyk med att jag kunde ta med Joey så han kunde vara hos henne och hennes härliga sambo en stund medan jag var på mina sessioner etc. för att sedan kunna koppla av mer och stanna hos henne...kände dock att hon inte brukade orka med mig så länge...annars hade jag stannat LÄNGRE flera av de gångerna jag och Joey var där....ÄH!:( <3

Tänker mycket på Falun....LÄNGTAR DIT....saknar Marie! ......gud vad jag SAKNAR Marie emellanåt....eller...ofta:( Känner mig TOM...Jag har vänner....behöver egentligen inte fler...MEN Marie har en speciell plats i mitt  !!! saknar fasen hennes härliga föräldrar med och vovvarna....R.I.P. AJAX:(
Deras stuga där marie och jag kröp ihop i den lilla stugan på gården i mörkret och bara VAR!
KÄNDE MIG FRIIIIII!!!

Fick ett brev från QSTAR i går där jag har mitt tankkort och där min absoluta favoritmack av alla mackar i hela världen finns i SÅGMYRA...MEN......ja se själva....:(
----->    Så var det med det!!!!



Finns så mycket jag saknar i mittliv just nu...och för varje dag jag mår någorlunda bra och känner  att  jag är på väg att sakta sakta  bli bättre efter utmattningsdepressioner, postraumatisk stress, ...u name it...så blir jag ändå bara mer och mer RÄDD!!! RÄDD FÖR VERKLIGHETEN!!!

Jag vill inte leva i den här verkligheten som kallas LIV!!!

Nu ska jag ge fan i att skriva massa skit som ingen ändå läser...som tur är....OM NÅGON LÄSER DETTA  SÅ FÅR NI HEMSKT GÄRNA VINKA ELLER SÅ ELLER LÄMNA EN LITEN HÄLSNING...svart på vitt om någon ens är här längre?! Annars kan jag i alla fall sluta ha ångest över att jag inte bloggar så ofta just nu...för då vet jag att det bara är för mig själv ändå!!!


DENNA LÅT VILL JAG TILLÄGNA ALLA ER SOM ÄNDÅ ÄR HÄR...


ONE LOVE.....




Kommentarer
Emma

Jag läser alla dina inlägg.

Men du behöver inte ha ångest för att du bloggar sällan för min skull, jag orkar inte sitta vid datorn så ofta så läser inte så ofta heller. :P



Hoppas du mår bättre snart!!

2012-05-10 - 20:01:26
URL: http://tjejan.blogg.se/
Linda

Tycker du är duktig Frida:) Kämpa vidare!! Kram Linda

2012-05-10 - 23:47:21
Lönna

Vink vink! :) Kämpa!!

2012-05-11 - 11:08:54
Bettan

Visst finns jag här... ha de gott Frida och var rädd om dig! Hoppas vi kan ta en sväng i parken snart....

2012-05-11 - 12:14:19
Malin

Tråkigt att det är så down just nu Frida, tänker på dig!

2012-05-11 - 21:43:27
marie

synd att du kan skriva så vackra ord här och sen så fula till mig

2012-05-12 - 08:56:34
NINEMILE SVARAR LÄSARE

Tack alla ni som lämnat kommentarer till mig efter detta inlägg! Har blivit både förvånad och glad över de flesta av er som skrivit!!! Ni är sådana som jag faktiskt inte hade en aning om att ni ens hamnar här inne då och då...ERA KOMMENTARER GÖR MIG VARM INOMBORDS!!!



Vill egentligen svara er alla personligen, men just nu orkar jag inte...(kommer inlägg i kväll!)

Men...



Bettan: Jag har all tid i världen, ska bara bli av med gips och kryckor ...så snart så=) Säg till bara=) Joey är oxå bra i sina tassar nu!



Marie: Vi har ju ingen kontakt längre så jag vet inte riktigt vad du menar...förutom det mail jag tidigare skrivit och förklarat MIN sida av besvikelsen oss emellan!



Kram till er allihopa!

2012-05-12 - 17:03:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0