JAG SKITER FULLSTÄNDIGT I VAD SOM SKER MED MITT LIV!

   2012-05-12 - 23:49:16

         

                                    Först tänkte jag bara säga följande...  
                                                                                             





....För  övrigt har jag inte någe mer att säga om mitt sk. LIV (?) just nu...!!!

...MED DETTA UNDANTAG...

V



Med hunden i JULA-påsen han själv bosatte sig i då jag var i förrådet på gula pakistan, är det lite enklare att ta sig  fram=)







Liiiiiiite smått Benzoväck eller jävla BITCH!!!?!



Förtjänar inte att ha få ha Joey i mitt liv...han är för BRA för mig!!!
Jag förtjänar inget liv alls!!!




FICK DESSUTOM VETA ATT JOEY´S GUDMORS "TOTTE" SOMNADE IN HÄROM NATTEN....ALLA VÅRA TANKAR GÅR TILL DOM ALLIHOPA!










Mitt boendestöd har nu "hotat" mig med att om jag inte slutar skära mig och överdosera "Benzo" (vilket jag gjorde i går kväll då min entusiasm över allt jag tänkte fixa i helgen bara RASERADES PÅ EN ENDA JÄVLA SEKUND) Så lovar hon att se till att jag blir inlagd på psyk å i guess ...med LPT då..!!! VÄGRAR LÄMNA MIN HUND...!!! Hon har ju RÄTT!!! Och jag förstår henne fullt ut till 100% dock!

Just nu orkar jag inte med folk...trots att jag känner mig jävligt ensam...Idag klev vi inte ur sängen en längre stund förrän framåt kvällskanten men vad fan gör väl det?!!! Kände inte för något alls...och gör inte nu heller:(

Nä  gott folk....jag ska rensa foton ur min dator...jag anar att minnet börjar bli fullt...å jag har ju allt på telia säker lagring med ...så jag kan ju rensa sånt som ör mindre viktigt åt alla  håll!

Sov gott...

MEN FÖRST KOMMER DAGENS "MIX" SOM JAG GIVETVIS TVILL TILLÄGNA ER SOM ÄR HÄR HOS MIG Å HÄLSAR PÅ IDAG IGEN...


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0