DINDONG!

   2012-05-29 - 08:17:56












Dagarna har åter igen rusat iväg en aning och jag tappade greppet lite precis efter att jag skrivit mitt förra inlägg...uppföljning kommer  komma....angående vikten....MEN inte nu.....men det kommer...måste lixom in i en annan dator å pillra med de gamla "tjockolockobilderna" från förr så ni kan få riktiga före och efterbilder!

Idag vill jag bara visa en massa bilder ....bilder på tapeter jag hittat....hjälp  mig och säg vad du tycker...lite andra bilder -på ganska fränsa saker....sådant som gör en glad...och allt möjligt annat=) ENJOY


Den ultimata lilla väskan för alla "pillertrillare" från ChristianLouboutin..."OUFF" Jag vill ha!





Har själv funderat alldeles för länge på att skaffa en  "dog sling"...nu finns de äntligen lite mera utbrett och även i Sverige! Min Joey är  gammal och det är  super att kunna få åka med matte ibland då man är ute på större äventyr. nu har vi ju en sjal för att bära barn i...den e bra, men en riktig sling skulle kännas mycket bättre...joey har ju valt ut en JULA PÅSE i förrådet då jag å grannen rotade bland mina "säljagrejer" och i den åker han bra.....MEN....han vill ha en sling!




(klicka på bilden för butik)




Jag har börjat kika lite på tapeter till sovrummet...och det skulle ju bli något NEUTRALT som nu.....OCH SKA FORTFARANDE BLI DET....men jag får en massa massa annan inspiration av bla. PIP STUDIOs nya kollektioner .....lånade hem lite kataloger igår från Colorama....kolla in dessa härliga ...









Hittat en underbar lampkollektion.....

...denna är jag ju lite sugen på  med....som jag visat i tidigare inlägg=)



Coola lådor=) Dom vill nog bo hos MIG å JOEY:P


Börjat måla min egen "hemliga låda" som var "blodpuddingsbrun:S...men inte nu längre..lite guld embossing-creme gjorde fina effekter...men den är inte klar ännu...




Målar man dessutom i solen i stugan å brassar på med lite extra  boost i form av jordnötsplja så blir man såhära snygglo=)



Var på  Mo Gårds blommor med mamma i helgen med....lite kaktusar fick följa med hem och ta plats i växthuset på balkongen...=)
 

Fatta att ja å Josselosse kollade in ESC med mor och far...eller jaaah....vi tyckte det var lika intressant allihopa tror jag...:S Jag läste mest reklamblad som kommit med posten senaste veckorna;) å Josse...han....JAAAH!!!

Lite pics jag tog på "dandelions"


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0