EAT SHIT FUCKFACE!!!

   2012-01-19 - 17:58:06

Hade en bra dag som vanligt på förmiddagen.....å så rasar det mesta framåt eftermiddagen...så pass att jag bara känner för å lägga mig ner å pissa på allt helt å hållet!
I morrn ska jag till dietisten...yeah ska vi se vad som hänt där då!
Ska upp å såga lite ringar sen...nu ska jag äntligen börja med länken...den ska vara klar nästa fredag...LÄNGTAR efter att sätta igång samtidigt som kaoset här hemma får mig att må PISS!!! Har inte ro med någe alls...känns som om ja inte klarar ett skit på egen hand längre....förutom å pilla silver då!!!

Vill bara lägga mig ner å dö, multna bort som en hög gamla höstlöv!!!
Skulle nog behöva något mer i livet just nu....men vad ? Bara känner det fattas något, men kan inte sätta fingret på de:(


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0