MAMAMAAMAMA...MAR...MARLEYYZZZz...zzzz....

   2012-02-23 - 21:34:33




Ameeeeeeehn jag har en massa MARLEY-låtar i huvudet hela tiden just nu...inte helt oangenämt alltså, men det jobbiga är att det är ju INTE EN, utan säkert MINST TIO låtar med allt från Bobban själv, Stephen, Damian, Ziggy, Ky-Mani...DAMN!!!

Kastar fram en ...nej TVÅ av de som det lyssnas mest på här på vår gata där vi bor just nu=)

go ahead...."clickit"




Annars då...?! joh de knallar kan man väl säga...rätt rejält dessutom...börjar känna mig som en riktig crackerspätta å har nog kopplat samman min rastlöshet och att jag är så darrig och fumlig till och från med RITALINET såklart...men det är då det går ur kroppen och det är dags att knarka sig lite igen som de hela blir mindre angenämt...:(
Idag har jag mest strukit omkring som en pilsk honkatt längs en husvägg...!!!
Tur man har en massa "ways to go" i vårt hem=) Som BA som nu är mitt boendestöd sa....AAAAHH!!! DE E INTE ALLA SOM HAR TREEE DÖRRAR TILL TOAN:D

*CLASSY*


BA fick mig att greja lite, shit vad hon är bra...jag sen gick jag och joey med henne nästan hela vägen hem, men då vi var på väg tillbaka såg jag på Jossen efter halva vägen att han var TRÖTT....jag frågade om han ville komma upp ....å det ville han så jag bar honom hela vägen till vår gård typ...Sen var lillemannen HUNGRIG å vräkte i sig en burk mat =)
MEN Jag känner att det är sista året hela tiden...så fort jag vaknar så slår VERKLIGHETEN mig i ansiktet.......

........!!!!



 



Annars så har jag kommit i kontakt med Z...en helt UNDERBAR KVINNA som är coach från Stockholm!
Hon ringde mig idag och vi pratade en timme och stämde av läget lixom och så ska jag maila henne!
Vi har haft kontakt ett tag via internet och hon kan bara beskrivas med ett enda ord.....UNDERBAR!!!
 Å så ett GRATTIS TILL MIN FINA MAMMA SOM FYLLER ÅR IDAG men som verkade mest LYCKLIG över att vi  fått en tronarvinge i morse....så jag säger bara LET THE NEW WOMAN RULE THIS PLACE=)

ÄÄÄH JAG ÄR SÅ JÄVLA LOST IN THE PANCAKE ATT JA LÄGGER NER FÖR I KVÄLL...:( Gonatt...nattnatt min skatt...NATT NATT MATTE=)


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0