PLÅGAN TAR ALDRIG SLUT!!!

   2012-02-19 - 20:57:44
JAG HAR INTE ORKAT SKRIVA...VARIT TOTALT APATISK...!!! FÅR JUST NU INGENTING GJORT....HUR JAG ÄN PLANERAR OCH FÖRSÖKER SÅ NÄÄÄÄÄH.....!!! Jag vill bara visa att jag LEVER än så länge....fyllde år igår...SUCK! Dagen var som de andra dagarna just nu.....:( Men familjen kom på fika på kvällen...mysigt å kul...MEN jag KAN INTE riktigt hänga med i livet på någe sätt just nu!!! Jag kan inte tänka...orkar inte prata med folk.....i morgon ska jag träffa boendestödet...får vi se vad den grejen kan leda till då:(
Har en intressent på FÅRRDEN från Norrland:S Vi får se vad som händer....KIAN har blivit bucklig....orkar inte berätta nu! Och självrisken är tydligen nätta 5000 spänn....!!!:(








Å så i efterskott....!!!


Natti

Kommentarer
Lönna!

Kämpa!

2012-02-20 - 05:42:05
border-fucking-line

Kramar... Det känns som vi har samma svårighet att liksom klara av livet. Självklart har vi olika erfarenheter och så men... Våra svårigheter att orka, hitta ut, känna... Känns väldigt likt... På något sätt...

2012-02-21 - 10:22:07
URL: http://borderfuckingline.wordpress.com
Björn

Frida!

Grattis i efterskott! Tack för att du gav mig adressen till din blogg. Hör av mig, men vill du skall veta redan här att, är det något jag kan göra, så hör av dig! Sköt om dig, gumman!

Vänliga hälsningar,

Björn!

2012-02-21 - 22:58:02
URL: http://ludddman.blogspot.com
ninemile svarar Border-fucKing-Line

Gumman jag har förstått det och jag säger ju att vi är sjukt lika!

Visst sjutton fick jag din mail? Kom på det nu, men har varit så mycket att jag inte orkat m sådant på länge. Förlåt!

Tror vi skulle kunna finnas för varandra mycket närmare än bara via våra bloggar!?

Jag har 24timmars jour på telefon för dig så mycket kan jag säga!!!

Kan du inte maila mig igen, om du vill m mobilnr? Men inget tvång nu min gumma!!!

Då skickar jag sms så får du mitt! Ok?

Massa varna kramar! / 9

2012-02-22 - 06:30:13
URL: http://ninemile .blogg.se/
ninemile svarar Björm

Tack för att du hittade hit kompis!:-)

Just nu går jag och försöker rannsaka mig själv om jag ens vill lägga mer energi på allt!? Min mamma vet om min önskan att få avsluta mitt liv!!!

Jag vill de ska VETA DET, FÖRSÖKA FÖRSTÅ HUR JAG KÄNNER OCH BE OM ATT ÄNDÅ FÅ BLI ACCEPTERAD I DET NÅGONSTANS! :-(

Tack för att du bryr mig, och välkommen hit. Uppdateringen är som sagt sjukt dålig nu, men min blogg kommer leva så länge jag existerar här! Jag LOVAR ER DET!!!

Tack för att du och alla andra bryr sig, det värmer honom mig!:-)

One love, Jah Bless!

2012-02-22 - 06:39:59
URL: http://ninemile .blogg.se/
Katja

Jag kommer att finnas för dig...DU MÅSTE höra av dig nån dag,så vi kan prata och ses....du verkar vara en riktigt härlig tjej,som jag skulle lägga all min energi på om jag får lära känna dig...Det gör mig ont,att du vill bort...urk...(har haft liknande),men det tar vi en annan gång..var rädd om dig och fånga dagen bara...kram

2012-05-23 - 00:31:04

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0