DÄR SOLEN INTE SKINER!

   2012-08-10 - 22:11:00
jaja
 
Vad är väl en svensk jävla SKITSOMMAR....!!! SUCK!!! I dag har jag tvättat, grejat lite å svängde till en sallad av babyspenat-linser-västerbottenost-rödlök-zuccini-avocado-pesto med grillad paprika å så till de gjorde jag baconlindad majskolv=) NOMNOMNOM=) Orkade dock inte hälften som vanligt heheheh=)
Sovit som en gris hela eftermiddagen/kvällen efter att ha tagit lite xtra benzo mot frdagsångesten eller vad som nu gjorde sig påmind mer än sista tidens rus...:S
Tänkte plocka blåbär et tag, men mörka moln kom upp så ja tänkte åter igen..."tomorrow"!
       Det fanns fler som sov gott som attan=)
 
Skulle åkt te Malmö i början av veckan...men nu plötsligt vägrar farsan vara hundvakt så nu får vi ställa in hela skiten...fast dom vetat om detta sen i februari...TACK FÖR DET!!! Därav blev ja lätt upprörd å knaprade extra benzo,,,,,Lyrican däremot är jag helt utan sedan en hel jävla vecka nu=D
 
Å så har kriget med upprättelsen dragit igång...AF säger jag ska räkna ut ett skadeståndsbelopp att yrka på som de tycker jag ska lämna in till dom! Vad ska man dra till med tro?:S SVÅRT!!!
 
Nä nu ska jag se om de finns nån film nedpluttrad i lapen eller på tv kanske....seeeh yaah folks <3
 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0