SKA DET SLUTA SÅ HÄR?

   2011-10-13 - 21:31:39
Idag när jag varit på Thaimassagen för att få en timmes najsig ansiktsbehandling så visar det sig att Joey inte alls mår bra:( Han är hos mamma och pappa för han skulle sova där i natt...jag åkte dock dit direkt efter behandlingen för att se hur det var med honom! Vi lyckades få honom med ut till slut och sen fick vi i honom lite mat...men han har konstiga ryckningar i huvudet och blicken i hans ögon är en blick jag aldrig sett förut:( Jag håller på att förlora min älskade och det finns ingenting i världen jag kan göra åt det:(((



Orkar inte skriva mer just nu....=(

Kommentarer
.

Tänker på er! Ring om du behöver prata av dig. När som helst på dygnet . Var rädd om dig. Många kramar.

2011-10-14 - 00:52:02
border-fucking-line

Kram! Tänker på dig

2011-10-14 - 19:38:39
URL: http://borderfuckingline.wordpress.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0